Sélectionner une page

דירות דיסקרטיות הן לא תמיד חללים פרטיים ואינטימיים. הם יכולים להיות גם אפלים ומטרידים. כיום, דירה כזו עשויה באותה מידה להיות תיאור מדויק של החיים ההיפר-מודרניים שאנו מנהלים כיום.

שיקולי פרטיות במקום דיסקרטי קשורים הן לגוף והן לזמן: אין נראות ציבורית, מה שהולך על הכלל של הסכם סודיות (NDA) שאינו ישים כלפי כל מי שאינו מתגורר במרחב שלו; אנשים חייבים לעבור על פני צוות אבטחה ודלת כבדה לפני שהם נכנסים אליה, ולא מספקים שקיפות או הזדמנות למעקב של גורמים חיצוניים או אחרים מתוך אותו בניין; אדם יכול לעבור לגור עם מי שהוא רוצה בלי שאף אחד מודע מרחוק לזהות הדייט שלו – הרשימה עוד ארוכה.

אהבה פרטית גורמת לרוב לחיבור רגשי קיצוני בין שני אנשים (או רבים יותר), אך היא מקדמת ניתוק רגשי.

כדי לתת מענה לצורך הייחודי של לקוחות עילית כאלה, חברה בשם אבילו משיקה במאי 'דירות דיסקרטיות'.הפיתוח החדש יספק אירוח יוקרתי ועצמאי להשכרה לטווח קצר לזוגות המתרחקים מבני זוגם בחיפוש אחר אהבה פרטית.

אלן גרגואר, מנכ"ל אבילו, אומר: נערות ליווי בבאר שבע נערות ליווי בבני ברק ברמלה "הדירות האלה מיועדות ללקוח שרוצה ליהנות מאינטימיות עם מישהו שאכפת לו ממנו אבל לא רוצה שאחרים ידעו על כך".

החברה תנהל 40 מקומות לינה ברחבי העולם בדגש על יעדים אירופיים כמו לונדון ופריז המארחים מרכזי כנסים ותערוכות גדולים יותר המשרתים נוסעים עסקיים גלובליים.

חדר השינה המרוהט המרוהט יכיל שלושה אנשים שכן הם יכולים גם להזמין חדר פרטי ביחד או לחיות בנפרד תוך שהם נהנים משאר מתקני הדירה יחד, בהתאם לרצונותיהם ולסידוריהם.אז זה כנראה מאיית הון ברחבי העולם כי החברה הזו שואפת לפגוש את מה שהיו הרבה מערכות יחסים פוליאמוריות

אהבה היא משהו שיכול למשוך עניין רב, אבל בעידן המודרני אפשר לנצל את האופן שבו אתה בוחר לאהוב ולמסור למרחב הציבורי. עם זאת, שימוש סלקטיבי בטכנולוגיה זו מאפשר לזוגות לשמור על פרטיותם ואהבתם בתוך חברה שנבדקת.

האתיקה המודרנית בדרך כלל מכתיבה מה מקובל או לא מקובל במצבים חברתיים.האתיקה המסורתית עשויה שלא לכלול את שיקול הדעת הנדרש לבחירת סגנון חיים מודרני, כגון סוגי מערכת יחסים שאנו רשאים לנהל עם אנשים שאינם זמינים עקב חובה כלשהי. אורחות חיים מודרניים דורשים לעתים קרובות דירות דיסקרטיות או לופטים לצורך סידור העניינים הדורשים שיקול דעת ולא הוכחה חזותית, אלא בגלל שהנטיות הסודיות הללו נכנסות לתחום אפור שבו סודו של אדם אחד רואה פריבילגיות על פני הגישה החברתית של אדם אחר; אנשים המחפשים קונצנזוס חברתי עשויים להסס להיות תומכים ו/או מבינים ללא הסבר מפורש שכן החיים הפרטיים הופכים פומביים יותר מאי פעם; אפילו אם אנשים מבינים את ההרגשה הזו עמוק בתוך המוח שלהם, המודעות הזו

דירות דיסקרטיות